巧虎香港,台灣,日本版

收了不少 message 問及巧虎日本版, 公開回答一下.

shimajiro

== 巧虎好唔好? ==

mappi 從幾個月大開始訂巧虎日本版, mappi-ma 超級推介! 送來的玩具像魔法一樣, 真的是剛到那個月齡就很喜歡玩! DVD 跟遊戲書互動得很好, 最好的是學到了很多良好的生活習慣. 到現在 mappi 也是因為巧虎才刷牙 Open-mouthed smile

 

== 香港,台灣,日本版的分別==

日本版做了很多年. 最正宗也做得很好. 基本上我認識的日本小朋友都有訂. 貼紙全部可以重貼, 玩具已包電芯, 一開箱就玩得.

台灣版音樂律動等原創的部份很多, 上 youtube, PPTV 等可以 search 到. 說國語但遊戲書是繁體的, 媽媽自己用廣東話讀也可以.

香港版是新出的, 最貴但質素最差. 內容全抄台灣的, 國語歌詞直接用廣東話唱, mappi-ma 聽了3次先明. 配音好多懶音, 英文更差, DVD 讀作 D-WEE-D. 日版巧虎布偶放在美美的盒子裡寄過來, 港版只有膠袋. 遊戲書竟然要媽媽自己貼雙面膠紙!! 家長書完全廢話… “揭到遊戲書第3頁, 跟寶寶讀讀小兔子的段落”之類… 說了等於沒說, 書不是用來讀難道是用來吃嗎?

 

== 香港,台灣版如何訂==

台灣版可以直接上網訂, 可以寄到香港.  商品名稱叫「巧連智」 http://www.benesse.com.tw/

香港版連網頁也沒有, 要在 Facebook Page 找到 email address, email 去問. 書展 Baby Mo counter 有資料. 9月為新學期, 我們 1 月開始訂, 要比全數. 2 月收到去年 9 月到今年 2 月的全部, 3 月號到現在 4 月 10 日也未收到. 大概 Christmas 號要農曆年才收到吧! (氣~)

 

== 日本版如何訂==

巧虎日文叫 Shimajiro, 日本版商品名稱叫 こどもチャレンジ, 分本地訂閱和海外訂閱.

海外訂閱可以直接寄到香港, 但貴, 一年大概45,360円 (未加稅前)
http://www.benesse.co.jp/zemi/kaigai/cost/index.html

本地訂閱一半價錢, 大概20,364円一年(未加稅前), 可分期, 可斷訂, 但要日本地址搵人轉寄.

http://www.shimajiro.co.jp/

比較簡單的方法是買2手的, 一次過買一年的, 貨價同運費都省不少, 我們住丹麥時就是中途斷訂買2手的. 日本人用東西很乾淨, 2手也沒問題, 但要 keep 住看有無人賣, 賣全套定淨 DVD, 連唔連玩具.

 

== 有英文版嗎? ==

答案是沒有, 但日本和台灣各有「巧虎教英文」, 內容同巧虎完全不同. 日本版 sample video 可以在網上看:
http://www.shimajiro.co.jp/english/trial/

mappi-ma 覺得英文的話可能 Mickey 教得好D. 始終巧虎背後的 Benesse 不是英語圈的公司…

 

mappi-ma 無賣嘢, 但如果有媽媽真的想要2手日文版的話可以留言, 我有上開 Yahoo Auction, 可以幫下眼~

¡Compártelo!

14 comments:

Unknown

我正正就是在考慮訂唔訂香港版, 覺得依家訂, 佢就一次過寄番之前果D 比我, 好似怪怪甘..... 甘我好唔好訂台灣版? 日本版我唔識日文.... 請你比D 意見我

Rosaria Wong

好彩我訂咗台灣版咋!我今年二月開始訂,原本想訂香港版,點知send極email都唔覆,後尾諗住不如訂台灣版俾阿肶學吓普通話都好,台灣版的好處係可以訂半年,試過唔得都係半年啫!加上可以由當月訂,可以match番小朋友年齡,我覺得一試不妨。

Unknown

我都有買香港版, 我又唔同意話內容全抄台灣版, 因我了解香港是攞咗台灣版, 再制作廣東話版本適會香港用, 所以根本唔算抄, 日本認可這做法的, 同埋, 他們的歌也改了很多歌詞遷就, 但不嬲由細到大廣東話兒歌都係歪音架啦, 唔係點會有春田花花那道歌諷刺呢件事,所以除非想小朋友學其他語言, 若不香港版是值得推薦, 說實在, 有一個半個角色的配音的確存在懶音問題, 但又不如你說很多懶音, 我也有email他們叫他們改善, 因始終是教材

Unknown

請幫忙留意2手巧虎日文版吧~~ お願い致します ❣
很同意巧虎香港廣東版夾硬來,要是與台灣版的比下去,台灣版的真是做得很棒¡ 囡囡從Youtube 看台灣版巧虎看得極開心呢~ 她最喜愛巧虎!
現在跟囡囡一起閱讀的日文刊物是ベビーブック,內容很豐富,每期都有囡囡最愛的貼紙,但就没有隨書dvd, 故此我覺得學習日文起來,就没有巧虎般好。

Unknown

我都好想買2手日本版全套,因有兩個小孩,現在分別1歲及2.5歲,所以有邊期睇邊期都ok.另外想問如果有朋友喺日本住,可以一開始俾一年錢訂晒,係會逐月收到?定可以一次過拎晒呢?

Unknown

請問您訂半年係逐月收到?定可以一次過收到半年?

Unknown

我都想買黎比仔囡睇,請幫忙留意2手日本版巧虎,謝謝!仔囡分別1歲&2.5歲~

Unknown

我都想買黎比囡囡睇,請幫忙留意2手日本版巧虎,謝謝!囡囡2013年6月出生, 現就黎14月

Unknown

請幫忙留意2手日本版巧虎,謝謝!囡囡2014年1月出生

Unknown

如有二手的話請寄 ivanjellycat@yahoo.com.hk, 謝謝 !

Unknown

有意日版,不知二手價錢如何?

Anonymous

Hello我有意買二手,bb得1歲可唔可以聯絡我???
email: jennifer@goldenlongfood.corp.com.hk

Aya

想請問去日本網站訂,信用卡名義要打かな? 打英文好似唔得?

Unknown

我很想訂日本巧虎英文版 1歲開始既俾仔仔,揾香港代購價錢真的貴一倍,所以現在不知道如何事好!

Post a Comment

Buscar

 

compartidísimos

日媽媽の育兒筆記